Kızlar iyi akşamlar bebeğim 20+2 haftalık cinsiyeti erkek bugün detaylı ultrasona girdik herşey normal çıktı sadece sağ böbrek 7.8mm sol böbrek 6.6mm genişlik görüyorum dedi düzeledebilir büyüme de olabilir dedi takip sürecinde olunacağını söyledi sizce düzelir mi bilgisi olan var mı?