Bursem16 Ben dün 38’dim dün oldum çok korkuyordum ama serbest bıraktım kendimi ve gerçekten aman aman bi acı hissetmedim gebelikten önce kontrol muayenesinde ultrasonla alttan bakılırken daha çok canım acımıştı gözüm bile yaşarmadı ah demedim yani, ben de hep kendimi normal doğuma odaklamıştım ama maalesef pazartesi sezaryen günü aldık çatı dar ve kemiğin basık dedi bebeğim ben minyon olduğum için iri bebek olarak gözüküyor 3.5 kilo olmuş bile o yüzden çok fazla dikişli ve parçalı olur dedi doktorum sezaryene döndük umarım sizin için her şey yolunda gider ama çatı muayenesinden korkmayın anlatıldığı gibi bir şey yaşamadım ben