Tubili33 İki adet kaybım var. Birisi dış gebelik. Sol kaşığımda saliselik iğne batması gibi ağrılar oluyor. Cumartesi doktor randevum var fakat kayıplardan sonra içimdeki korku hiç bitmiyor. Sizde de olmuş muydu kızlar ?
gezentianne Tubili33 Merhaba benim de aynı şekilde sağ kasığımda oluyor idrar testi yaptım pozitif cıktı.Hamilelik belirtisi olabilir
ipeekseker Bende de ayni sekilde şuan gogus uçlarımda bile sizlama var. Dün regli olmam lazımdı olmadim. Test ne zaman yapmam lazim.?
Zeyomeroglu gezentianne benimde aynı sekilde sol taraftan saniye saniye bi ağrı hissediyorum gecen hafta rahim filmi cektirdim onla alakalı olabilir mi baya kasık ağrım var özellikle sabah ilk idrardan sonra baslıyor