_ecemg ben ilk gebeliğimde götürmediğime çok pişman oldum , şimdiilk koydugum şey pompa , bencede koyun zaten pompa süt biriktirmek için değil hızlı indirsin bebek çabuk tutsun diye işe yarıyor süt akımı kolaylaştıkca bebek daha cabuk kabulleniyor muş memeyi