N-sgrc47 Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım 🥰 benim beta hcg 2350 Ama doktor 5 haftalık gebe olduğumu söyledi Fakat ben en son 27 temmuzda regl oldum sonrasında olmadım o zamandan hesaplayınca 8 haftalık duruyor siz bu durumu yaşadınız mı ve beta değerim nasıl sizce ?
Bkt33 N-sgrc47 bende 29 Temmuz son adet tarihim , keseye geçen hafta baktı 4 hafta ile uyumlu dedi , ve düşük riskim var ilaç kullanıyorum . İlk bakıldığında 763 çıktı betam , sanırım 4 eylülde baktık
poyrazmom_ N-sgrc47 canım kese boyutundan kaç haftalık olduğu belli oluyor aslında betaya göre hafta hesaplanmıyor
newmommmyy2 N-sgrc47 keseniz göründümü göründüyse sıkıntı yok ama görünmediyse 2 günde bir artışı kontrol edin mutlaka benimde son adet 26 temmuz belki geç döllenmedir sizinki hayırlı haberler alırsınız inşallah 🥰
N-sgrc47 newmommmyy2 kese göründü çok şükür ama işte kime beta değerini söylediysem hepsi baya yüksek dedi
newmommmyy2 N-sgrc47 kese göründüyse beta değeri önemli değil inşallah yakında bebeğinizide görür duyarsınız hayırlı olsun kendinizi strese sokmayın bunları düşünüp 🥰