Teslimenursevil Sonuçlar iyi mi sizce gebe kalmayı iyi yönde etkiler mi bu düşüş matofin kullanıyorım bu ay İnsülin 28den şuan 18e düşmüş Homa-ır 6.2den 3.6ya düşmüş Glukoz 89dan 81e düşmüş