Ben aşılama değil ama catlatma ignesiyle hamile kaldım aslında aşılama sürecine girmistim ama doktor 3 yumurta gelişmiş hepsi döllenebilir diyip tedaviyi iptal etti biz de iğneyi kendimiz yaptık catlatma iğnesini yani sonra hamile kaldım hemen şuan 19 haftalik olmak üzere 🥰 inşallah isteyen herkese nasip olsun Rabbım kimsenin kucağını boş bırakmasın 🥰🤲