Merhaba anne adayları. 1 ağustosta doğum yaptım başta sezeryan doğum istememe rağmen cesaretimi toplayıp normal doğum yaptım planlı olarak gittik hastaneye sancım hiç yoktu 40+0 haftadaydım son haftayı bekleyip bebeğimi riske atmak istemedim özel takipliydim neyse sabah gittik hastaneye işlemleri galan yaptılar nst girdim sancım çok az beni bile rahatsız etmiyordu 😅 öyle hızlı gelişti ki herşey baktım odaya alındık suni sancı serum olarak takıldı ha bire eşimle koridorda geziyoruz hareket yapıyorum açılmam olsunda biran önce gideyim doğuma ebem belirli aralıklarla açıklığıma bakıyordu en son 5cm açılmam vardı suni sancıyı yavaş alıyordum bir anda ters giden bişi oldu yanlız bana çaktırmıyor kimse 😅 nstde beğensem bebeğimin hareketleri azalıyor o sıra da kordon bağlanmış boynuna biz bunu doğum sorasında kordonu çıkarırken gördük ben yine de o sancıyla kötü düşünmedim doktoruma süreli bildirim yapıyorlar açılması şu kadar diye en son bebekte sorun olmasın diye ebe suyumu patlattı bir anda baktım sancılarım bir dkya düştü sancım geldikçe skuat yapıp çömeldim öyle hızlı gelişiyordu ki herşey birden saniyelik sancıya düştüm doğum hanedeyim ebe sancın oldukça çömel ve ıkın dedi ben de dediğini yaptım dediklerinin dışına asla çıkmadım ki doğumum güzel geçsin diye o an kafam bomboştu sadece sancımı düşünüyordum kızımı düşünüyordum bir baktım masaya aldılar sancı geldikçe ıkınıyorum üç beş ıkınma derken kızımı kucağıma verdiler o kadar güzeldi ki ne kadar çok normal doğumdan korksam da kızımı verdiklerinde bütün sancı herşey geçti Sonrası dikişim atıldı hiçbişi yokmuş gibi sandalyeye oturdum odama alındım şimdi kızım 55 günlük annelik çok zor ama o koku o gülüş o bakış herşeye değiyor çok şükür su gibi doğumlarınız olsun rabbim güç versin hepinize 🙏❤️ ( normal doğumdan korkmayın ve pozitif düşünün pozitif düşünürseniz doğumunuz çok daha kolay ve güzel oluyor )