Svdakdmr durumunuz varsa son zamanlara da bırakın bi anda alırsınız diyeceğim ama artık 35 ten sonra çocuğun gelmesi normal sayılıyor. Yavaş yavaş almaya başalasın iyi olur. Kendinize 3 adet pijama, bebeğe 3-4 adet hastane çıkışı kendinizin ve bebeğin bakım ürünleri puseti bu tarz şeylere başlayın derim