Leyyacvkk Merhaba kizlar 5 haftalık gebeyim kontrole gittiğimde kese var bebek yok dendi bu durumu yaşayan varmı😕
1merves Leyyacvkk daha çok küçük olduğu için bebek görünmüyor olabilir 7-8 haftalarda görünecektir moralinizi bozmayın 🌸🙏
01180322 Leyyacvkk bnmde öyle dendikdu hatta 10 ml olması gereken kese 0.1 mldi 3 hafta snra gittim 8 haftalik sağlıklı bı gebelikti Şimdi 14+5 umarım sizinde iyle olur canınızı sikmayin pozitif olun
merrveak Leyyacvkk çok normal, ben 8+4 haftalığım bebişi geçen hafta gördük kalp atışlarını da doktor görüyorum demişti bu haftada kalp atışlarını duyduk 🥹
Leyyacvkk 01180322 benimde geçen hafta kesem çok küçüktü folik asit yedim 10 sonra kontrole gittiğimde kese güzel dedi inşallah minigimide görürüm cvpladigin için tşk ederim 🌸
01180322 Leyyacvkk stresten uzak durup inanın yeter. Umarım o minigi gorursunuz kalp atışını duyarsiniz
Gulsum_ats Leyyacvkk Bende yaşadım canım hiç kötü düşünme 6. Haftada gördük bebeği sende içini ferah tut 6 yada 7 haftayı doldurunca bir kere kadar git istersen