Ezgiserce Minik minik sancım var sanki adet olacakmışım gibi gelip gidiyor ara ara sizce korkmalı mıyım
Aselim34 Ezgiserce aynı haftadayız benimde öyle ya neden acaba ıkıncı gebeliğim ilkinde böyle değildim
Ezgiserce Aselim34 benim ilk gebeliğim bilemedim o yüzden buraya yazmak istedim şiddetli değil aslında ama tereddütteyim
Ezgiserce Dilekulgtt evet sanki kasıklarımda değilde tam göbek altımda gibi ince bir çizgide böyle sancı çok tuhaf
Ezgiserce myangelson ishalim aslında ama çok fazla değil sancıda böyle kasıklarda değilde göbek altımda ince bir çizgide sanki tuhaf
Dilekulgtt Ezgiserce gaz kotu yapiyor bazen benimde basima geliyor anliyorum gazdan oldugunu uzun suren agri olmadikca korkma bence 🌸 bu arada rahim buyumesi de etkiliyodur
myangelson Ezgiserce ishalde de gaz sancısı olabiliyor bazen, sancinizi takip edin siddetlenirse doktora gidin olmazsa
-guzelanne1 Ezgiserce şu an bende aynı şekilde yaşıyorum kese çevremde de büyükçe bi kanama var acaba düşer mi diye korkmaya başladım ama bende de gaz var ondan mıdır acaba
Whitecolour Ezgiserce adet döngünüzün zamanı mıydı? Döngü zamanları şiddetli olmasa da rahim hatırlarmış böyle regl ağrıları olabilirmiş. Siz yine de takip edin tabi dinlenin geçmezse bir doktora görünün
Ezgiserce Whitecolour hamile olmasaydım adetime 10 gün falan vardı şuan bakayım eğer geçmezse gidicem teşekkür ederim
symylcnkya Ezgiserce bende 11+6’dayım ve bayadır sancım var doktoruma sorduğumda normal olduğunu söyledi adet sancısı gibi oluyor bazen geceleri uyuyamıyorum sancıdan ama geçiyor
Tazeannecimm Ezgiserce Ezgiserce bu aylarda bebek ve rahminiz hızla büyümeye ve gerilmeye başlıyor hissettiğiniz ağrı uzun süreli ve şiddetli değilse muhtemelen bu sebepten olabilir ben de 14+5 deyim şuan aynı zamanlarda bana da başladı şusıralar daha iyiyiz
Ezgiserce Tazeannecimm evet değişik bir ağrı gelip gidiyor şiddetli değil çok şükür ama geldiği zaman da hissettiriyor kendini kasık sancısı gibi de değil göbek altımda bir sancı var bende acaba göbek büyüdüğü için geriliyor o yüzden mi sancı oluyor diye düşündüm