Asfur tansiyonunuza baktınızmı yüksek ola bilir gebelikte yüksek tansiyon çıka biliyor o haftalar da benim 3. Gebeliğim şuan da diğer ikisin de yaşadım yüksek tansiyon be doğum yapama kadar kan sulandırıcı kullanıyorum ve tansiyon ölçümü yapıyorum sizde isterseniz bakın veya doktorunuza sorun çok geçmiş olsun