Melisuz Kızlar bebeğimin hareketleri çok azaldı sadece arada ayagını bır yerden bır yere alıyor sizde durumlar ne endişelenmeli miyim
BurcuYlmazzz Melisuz gunde 10 kere hareket etmeli mutlaka takip edin bizde 36+3 olduk doktorum takip etmemi söylüyor
Findix Melisuz bende 37 deyim benim de aynı böyle simdi sabah uyandım Sadece 2 defa minik bi hareket ettirdi ayaklarını 2 saniye falan okadar eskiden hop hop hiç durmazdı bende gitsem mi acaba doktora
Hacerr Melisuz bende 36 çok azaldı hareketleri endişeliyim acaba yeri daraldı o yüzden mi yoksa başka bi durum mu var ☹️
Yokk Melisuz normal canm bnde dün gittim doktora harekt hssedyrum ayağını dayıyo snra cekiyo ama sert harekt etmyo 🙈🙏
Melisuz BurcuYlmazzz 10 kere hareket etmıyor ya arada nadır hıssedıyorum bebegımı doktora gıdeyım o zaman
yagmur2306 Bende 37+4 haftalık hamileyim 2 gündür hareketlerinde çok azalma var çok hafif hissediyorum oda çok nadir yeri daraldığı için diye düşünmüştüm ama yinede doktora gidicem okuduklarından endişelenmeye başladım
yagmur2306 Melisuz gittim canım ultrasondan kontrol edip nstye aldılar kalp atışlarında filan bir sorun yoktu fakat doktorum gözlem altında kalmam için yatış önerdi nolur nolmaz diye
BurcuYlmazzz Melisuz ben gecen hafta gittim boynunda kordon oldugu icin mutlaka hareketlerini takip et dedi ama ondan oncede takip et diyordu bu haftalardan sonra hareketler daha onemliymis
yagmur2306 Melisuz korkma canım için rahatlasın diye bi acile gidip nstye girebilirsin en azından aklın kalmamış olur