afros Haftadayım dışarda sorun yok işte sorun yok kolu hassasiyetim yok eve girince midem bulanıyor hiçbir şey yiyemiyorum. Benzer şeyleri yaşayan var mı?
Annelikmghb afros bulanti icin prilam verir doktorun. Bazı seyler bulanti yapabiliyor eşinden tiksinenleri bile gördüm. Imkan varsa ailene git evde kalma bir süre
Tutaste_ afros bende oypeyfım 😀😀😀dısarda bıseyım yok eve horınce sınır stres mıde bulantısı 😀😀 heralde yemek yapma fıkrinden mıdem bulanıyodu benım yıne kokucak dıe 🤷
4oglanannesi afros 4 ay bende öyleydim canim.eve girince ev kokuyordu ..çayı çok severim cay kokuyor çaydanlığın bile elime alamadım 5.aydan sonra geçti hepsi sukur.endise etme.. dedikleri gibi prilam kullaniyordum bende geceleri 1 tane.ama sadece mide bulantısıni kusmayi önlüyor malesef kokuyu gidemiyor.sabir gececek
tugbaacun afros aynı durumu yaşıyorum kendi evinden tiksindim artık herşeydn midem bulanıyordu annemin yanına geldim şuan iyiyim bulantılarım azaldı bile
Citirmom Annelikmghb ay olur mu öyle kocası napıcak. Bence evde kokan şeyi bul her neyse onu ortadan kaldırmaya çalış, prilam a başla, beyaz sabun kokusu falan rahatsız etmeyen bir sprey koku almayı deneyebilirsin. Bana limon kokusu çok iyi gelmişti
afros Annelikmghb prilam kullanıyorum akşama doğru etkisini mi kaybediyor acaba bilmiyorum haftasonları da evin içinde bir yudum su içme isteği olmuyor
Annelikmghb Citirmom ben öneride bulundum canım kendi bilir senin tavsiyende güzel tabiki biraz hava degisimi iyi gelir dedim
songul_21 Citirmom ay o öyle olmuyor 🥲 bende tiksinmiştim kocamdan 🙃 prilam içmeme rağmen su bile kokuyodu bana. Gerçekten yaşamayan bilemez. Evimin halılarından perdelerinden bile midem bulanıyordu. Hala o dönem midemi bulandıran şeylerden midem bulanıyor kokular kötü etkiliyor beni.
afros Annelikmghb zaten gece iki tane alıyorum içip yatıyorum sabah işe gidiyorum işte hiç sorun yok bulantım yok her yemeği yiyorum eve gelince tiksinti oluyor evdeki hiçbir şeyi yiyesim gelmiyor psikolojik sanırım
afros Tutaste_ en kötüsü de eşimi buna inandırmak yemek yapmaktan kaçtığımı falan zannediyor, folik asiti yutarken bile öğürüyorum bugün anlasın diye zorla ilacı yalattım kendisine tadının iğrenç olduğunu anlayınca biraz inandı bana
afros 4oglanannesi 4 ay ne yiyip ne içtiniz? Dayanılacak gibi değil hergün dışardan da yenmiyor anam babamda başka şehirde yaşıyor kimsem yok aşırı yoruldum hergün ağlıyorum
4oglanannesi afros prilam iciyormusunuz …ben prilam içtiğim için yemekte sorun olmadı canim..sadece cay içemedim.. eve girince Bi koku vardı sürekli havalandiriyordum Allahtan yazdı hep acıktı heryer..5 ay geçti evdeki kokuda cay daki koku da gitti mubarek
Tutaste_ afros yok kocam ıyı ama Allah akıl fikir versin bunlara cidden 😀😀 bazen benımde sabrımı cok zorluyo
afros Tutaste_ benim kocam da iyi de bu erkekler hakikaten bi hamilelik simülasyonuna girseler iyi olur ancak öylr anlarlar😆