Arkadaşlar aynı postu attım ama mesajlarda bulamadım o yüzden tekrar atıyorum 34 haftalık hamileyim bebek hareketlerini hissetmiyorum siye acilden hastaneye gittim nstye bağladılar sancı çıktı ama açılmam yok ben ağrı hissetmiyorum ara ara ağrılar gidiyor o kadar doktor eve gönderdi dinlen haftan daha çok erken dedi bu durumu yaşayan varmı varsa nasıl ilerledi