6 hafta kalp atışını duymak için biraz erken. Ben 7+3 te duydum sonra 7+5 te özelden devlete tekrar gittiğimde duyduğumuz kalp atışını tekrardan duyamadık bir panik oldum 😶🌫️ aşağıdan bakıldı ve kalp atışını duyduk şükür. Kullanılan cihaz da önemli yani. Ama yine de 6 erken 9 a kadar duyulması normal sayılıyor