Merhabalar 19+4 haftalığım Bebek hareketleri azda olsa hissetmeye başladım bir ara çok hissettim bir ara hiç hissetmedim bugünde biraz rahatsızım bogazım ağrıyor kuru öksürük var 😷 bugün öyle çok hissedemedim ara ara benim gibi. Yaşayan var mı ? Kaçıncı haftada hissettiniz ? İlk hangi haftada net hissediyorsun ( ilk gebeliğim hareketler mısır patlağı gibi. Pıt pıt ) ☺️