Seymaben Kizlar e nabizda tahlil sonuçlarını görebilen varmı benim sonuçların hiç biri görünmüyor 🤔sizinde oylemi
myangelson Seymaben benim açılıyor telefon kaynaklı olabilir mi iPhone falan kullanıyorsanız o geldi aklıma 😅
Seymaben Annelikmghb yok birtanem biliyorum ben hiç bir tahlil sonucumu göremiyorum eskileride göremiyorum kiziminkiler vs falan görünüyor benimkiler yok
Seymaben myangelson benim kaçak redminin posta yansıması dhdhdhdh saka bı yana beni sağlık sisteminde mi sildiler naptilar herkesin telefonundan baktım nerdeyse bir benim tahliller yok😂
myangelson Seymaben ahahaha 😂😂 ay bilemedim uygulama değil de normal sitesinden denediniz mi bakmayı başka birşey gelmedi aklıma 😅