Sncmn Merhabalar. 5. Haftada kese boyutunuz nasildi acaba? Doktora 5+3 te gittim keseyi gördü fakat 5+0 olabilegini soyledi kese boyutuyla ilgili Bisey soylemedi iki Hafta sonra gel kalp atisini duyalim dedi kagida baktigimda 3.22 mm gördüm bu durum benim aklima cok takildi kese sizcede cok kucuk degilmi haftasina gore sknti olsa soylerdi demi? Bebegi sordum daha gormek icin cok erken dedi. Bu durum cok takildi kafama aranizda benim gibi olan varmi
Pinar-inaloglu Sncmn benimde aynıydı sizinle bir hafta sonra gittiğimde kese 16 ml olmuştu. Artıyor merak etmeyin başta bende 3ml çok küçük bulmuştum ama bir haftada arttı epey şuan 10+1 iz şükür
[silindi] Bu kadar evham yapmayın kötü bir durum olsa zaten söylerdi doktorunuz, Allah aşkına küçücük nokta kadar birşey oluyor zaten kese 5 haftalıkken, sabırla sakince kalp atışı için bekleyin bence 🌸
[silindi] Sncmn sakın kötü düşünmeyin daha yolun çok başındasınız, hamileliğim çok güzel geçecek bebeğim sağlıklı olacak diyerek pozitif düşünceler telkin edin kendinize herşey gönlünüzce olsun bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah zaman çabuk geçiyor🥰
Aslaninannesi_ Canım biraz daha bekle 2 3 haftaya bebişi de kalp atışınıda duyarsın geç döllenme olmuş olabilir içini ferah tut rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ♥️
Sncmn [silindi] aslında bu kadar pimpirikli bi yapım yoktu hamilelikte böyle oldum. Dediklerinizi yapicam cok tesekkur ederim ♥️
Sncmn Pinar-inaloglu ayy çok rahatlattınız insallah benimkide büyür haftaya gittigimde. Peki 16 mm iken kalp atisi duyuldumu yoksa sonraki hafta birdahami gittiniz
Umrabetul Merhaba 6+0 gebelik beta iyi kese göründü ama kendini kese içinde göstermedi haftaya bşdaha bakılacak normal mi
SariLale22 Umrabetul normal canım bende de aynı şekilde yolk ve kese var bebiş yoktu haftaya tekrar çağırdı vajinal muayene ile görülür dedi ama ben istemedim strese girme 🫶🏻
Umrabetul SariLale22 benimki vaginal muayene de sadece kese var şuan 6+0 2 gün önce bakmıştı . Korkuyorum
SariLale22 Umrabetul çok normal kişiden kişiye değişiyormuş doktor hanım genellikle 7. Haftadan itibaren biz kalp atışını görüyoruz dedi sorduğumda
SariLale22 Umrabetul içimizi ferah tutup güzel düşünelim ki güzel olsun bende yoksa korkuyorum ama stres etkiliyormuş 🥺
Pinar-inaloglu Sncmn İçiniz rahat olsun benimde ilk gebeliğim bende çok endişeliyim. 😇😇 4+5 de öğrendim ben, bir hafta sonra gittiğimde dhaa 6 yı tam doldurmamıştık o sebeple duymadık ama kese içinde bebek görünmüştü birde ekranda kalp ayısını izledik pıt pıt yanıp sönüyordu. Daha sonra kontrol 1 ay sonraydı ama 7. Haftada falan enfeksiyon kaynaklı pembe Bi akıntı geldi telaşla gittik o zaman duyduk kalp atışıda. 6. Hafta tam dolsa yine duyardık ama bazen değişebiliyormuş endişelenmeyin