mrv012 kızlar dün öğlen nisanim geldi de . şuan böyle adet ağrısı gibi ağrım var kızımda aşırı hareketli şuan karnimda. karnım da sertleşiyor.. Belde de ağrı oldugu zaman mi doğum sancısı oluyor. Kasıklarım ama felaket ağrıyor sızım sızım sızlıyor şuan..
Sedagoktugg54 mrv012 Benimde nişanım geldi oğlum bi yerde toplanıyor ve aşırı canım yanıyor hafif kasık ağrımda var napıcam bilmiyorum bende bekliyim şurada 🫣
Gmzince1222 mrv012 gelip geçiyor mu ağrı ? Yoksa hep mi var ? Eğer anlık gelip gidiyorsa doğum sancısı olabilir
Melismelo Her sertleştiğinde saati kenara yazın, sertleşme zaten sancı oluyor aslında ☺️ doğumdan bir gün önce 7dk aralığında tüm gün sertleşmişdi bende ertesi gün suyum geldi
mrv012 Gmzince1222 Düzensiz gelip gelip gidiyor sanırım şimdide suyum geliyor bacaklarımdan akiyo. çok şiddetli değil ama isiyormusum gibi…
Tutaste_ mrv012 daha ne beklıyon çocuk çıkıp elmi sallıcak elinimi çıkarıp sallicakk. Gitsene doktora 🫣
Minikmucizem21 mrv012 benim bildiğim su gelince hastaneye gidilmesi gerek.. yada ambulans çağirilsin..
mrv012 Gmzince1222 Hastaneye geldim bildiğiniz suyum baya geliyormuş . acikligim 6 cm olmuş dua edin hızlıca dogurimm kızlar nolur çok korkuyorum.🥺
Bercisss mrv012 Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin Allah kurtarsın canım kaçıncı haftadasın acaba