_Mother_ Mardinbaby_ ediyor diye biliyorum ben düşük ayar olduğu için yatırım için 22 veya 24 daha sağlıklı
68pembemavi01 Mardinbaby_ Benim kendi 14 ayardı ikisi de küpem vardı kızımın küpesi vardı onları verip yerine kızıma iyi küpeden alacaktım o kadar etmedi parası yani zarar Aksaray’dan alınmıştı o küpeler adana da hep 22 ayar altınlar vermedim bende😂
Satisati Mardinbaby_ 22 ayardan assagisi sadece zarar ve gereksiz takı vs için alacaksanız çelik gümüş alabilirsiniz yatırım için kesinlikle tamamen zarar