Hanimlar bende size soru sorayim post acıyorum ama görünmüyo sanirim. Klomen kullandim regli sonrasi 12 eylulde gittiğimde 15 ml yumurta oluşmuştu catlatma iğnesi vermedi 16sinda tekrar gel dedi yine gittim muanede yumurta kendiliginden çatlamış gun aşırı iliski dedi. Dün regli olmam lazimdi olmadım. Göğüs uçlarımda buyume ve sizlama var. Kasikta da ara ara giren sancı var. Gebelik olusmus olabilir mi son reglim 31 agustostu