ayseheyecanli yurt dışındayım degerler türkiyedekiler gibi degil,
İlk testi yaptırdıgımda normal deger 10 benim 10.2 çıkmıştı.
Şimdi evde yaptıgım ölçümlerde Açlık normal deger 5.3
Benim 4.6 larda çıkıyor genel olarak.
Tokluk 8 dikkat ettigim sürece en fazla 7.6 larda etmezsem bişeyleri kaçırırsam 10 a kadar çıkıyor.