Benimde 16 haftalıkken belli oldu şuan 20.haftadayım hafif lekelenme şeklinde kanamam oldu progestan kullandım ve doktorum yatak istirahati verdi tuvalet harici hiç kalkmadım şimdilik durdu bakalım inşallah bir daha sıkıntı olmaz. Sizde doktorunuza danışın ve ağır ev işleri kesinlikle yapmayın çok fazla ayakta kalmamaya ve fazla yürümemeye dikkat edin. Zamanla Yukarı çıkadabilir çıkmayadabilir hiç kafanıza takmayın çıkmazsa sezaryen diyorlar ama yeter ki sağlıklı olsun hiç önemli değil