Kızlar doğumum Aralık’ta olucak kış bebeği . 3ay sonra ise baslicam. Sizce araba almalimiyim şuanda. Sadece puset alsam ise baslaynca yaza dgru alsam araba diyorum. Yani çok AVM kere gidip geçen biri değilim zaten uzak. Hastaneye falanda zaten eşimle gidicem arabamizla. Nebileyim alsammi şuanda. Alirsamda iyi bişey almak istiyorum oda şuanda bizi aşar heralde.