Dilaa63 genetik testi yaptırmadan hamile kalmamalısınız. Benimde 3 düşüğüm vardı kanda pıhtılaşma çıktı fakat onla alakalı değil dedi doktorum, hamile kalmadan 3 ay Prednol diye bir ilaç içtim tutunması için. Bebeği gördükten sonra da kan sulandırıcı iğneye başladık. şükür bebeğim tutundu haftaya doğumum var. Genetik testi yaptırıp sonuçları ile perinatoloji uzmanına gitmelisiniz