Whereismybaby Kızlar bat 28 ama ben erken regl oluyorum bazen, dün sabah regl oldum sandım ama devam etmedi dedim belki yarın devam eder bugün de yok . Bu yerleşme kanaması olabilir mi
Ebrucar Whereismybaby benim de öyle olmuştu. Aksam akıntı geldi devam etmedi sabah da geldi yine devam etmedi test yaptım pozitifti
Zeynep6149 Whereismybaby canım çıkmayabilir bence biraz sabırlı ol zamanı gelince yap yada çok merak etdiyorsan bi kan ver sağlık ocağında
Ozge1350 İdrar testi yapmıştım çıkmadı ama kan verdim hamileymisim meğer bende aynı senin gibi olmuştum kan ver bence yarın ilk iş 🫶🏻inşallah vardır
Ogretmen Ozge1350 şu an ben de aynıyım ya. Var mıdır acaba, çok istiyorum. Adete 2 gün var dün ve önceki gün kaset test yaptım negatif. Dün akşam kahverengi azıcık akıntı, sabah da azıcık geldi şu an yok. Adet belirtim de yok. İnşallah hamileyimdir