Nisbaral Kızlar doktora sordum doğuma kadar kullanacaksın dedi regenesis max içiyorum sizlerden de doğuma kadar kullanan var mı acaba
Defnezumramom Nisbaral ben hatta değiştirdim bugün probiyotikli pregnom maxa geçtim bunun amacı çok vitamin kaybımız oluyor doğuma kadar doğum sonrası bunun önüne geçmek
Nisbaral Defnezumramom Aysgll1 Gamzeli-annee eliffff34 teşekkür ederim kızlar bazı doktorlar doğumdan önce bıraktırıyormuş da merak ettim🌸
Defnezumramom Fidan_Aylin22 ben geçen sene kızıma hamileykende bunu kullandım kabızlık yapmıyor o açıdan çok iyi
zkara5581 Merhaba arkadaşlar regenesis Max kullanırken demir ilacı ne kullanıyorsunuz. Ben gyno ferro sanol kullanıyorum ikisindede folik asit var çok olur mu acaba.29 haftalık hamileyim