Geçen ay bebeğimin karnımda kalbi durdu ve kürtaj ile alındı, daha sonra hiç regl olmadan 38 gün sonra gebe olduğumu öğrendim, dün test yaptım.
Kürtaj sonrası 2-3 ay sonra hamile kalınmalı diyor ama ben 38. Günde regl olmadan direk hamile kaldım. Böyle bi durum yaşayan var mı? Sizce riskli mi? Yarın doktora gideceğim fikriniz nedir korkuyorum yine düşük olur diye