Kizlar 10+5 cok siddetli bogaz enfeksiyonu geciriyormusum ates kusma halsizlikle basladi kulak burun bogaza gittim desefin igne verdi antibiyotik sanirim sabah aksam vurulacak gebelik takibimi yapan dokturuma sordu ilaci yazan doktor doktorum kullanabilir dedi ama icim hic rahat degil ama yaptırmazsamda toparlanamayacak gibiyim kullanan oldu mu