Kızlar doğumumun normal olursa tavsiyeleriniz var mı hastaneye gittikten sonra şunu yapsan daha kolay olur falan diye. Bu arada suni sancı çok mu kötü ve kesi falan olursa keserken hissetmiyor musunuz bana çok korkutucu geliyor devlete gittiğim için de keyfim ile sezeryan olamayacağımı biliyorum normal doğum tavsiyeleri almak istiyorum