Zey_zeyy Hanımlar sizde de oluyor mu geçici birşey mi deneyimlerini paylaşır mısınız hep yatacak mıyım böyle
Kardelen92 Zey_zeyy doktoruma sormustum rahim genisliyor kolay degil o genislerken agri olcak tabiki demisti ama bilemiyrm
Tictack Ben 31+3 teyim banada oluor bazen kalktigimda sanki kasıklarımdan asagı baskı hissediyorum yürümekte zorlaniyorum