İlk defa klomen kullandım bittiği gün ultrasona girdim yani dün. sağ yumurtalık 25 sol yumurtalık 15 di sağ yumurtalık çok erken ve çok büyümüş böyle yumurtaların döllenme olasılığı düşük dedi. Peki nolucak dedim bu plansız yumurta bişey olmicak beklicez yumurta büyicek dedi bugün tekrar çağırdı gittim 25 yumurta sabit diğer yumurta 11 e düşmüş sağdaki soldakini baskılamış büyümemiş. Bu şekilde bu ay gebelik zor dedi. Çatlatma iğnesi yapmadı. Çok üzüldüm oysaki çok umutluydum..