Nurella07 evet , dış gebelik tüplerde gerçekleşiyor. Rahimde gözükmez. Rahim dışında gerçekleştiği için dış gebelik deniyor zaten. Oraya yerleşiyor ve fetus orada büyümeye başlıyor. Bu da tüplere zarar verdiği için kürtaj yoluyla ya da ilaç yoluyla alınıyor veya düşük yaptırılıyor.