Pembekardas 25+6 dayım. İlk hamileliğim. Alışveriş henüz yapmadım. Ne almam gerekiyor. Neyden kaç adet almam gerekiyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi? Özellikle giysi anlamında kaçar adet almam lazım
ZO_Zeynep9098 Pembekardas merhaba bende 29haftalıgım 3 tane 5li takım aldım içinde şarkısı eldivenli olandan aldım 3tane tulum aldım 2tane zıbın üst alt olarak aldım 3 4tanede tek zıbın aldım bilmiyorum hızlı büyüyor dediler yeni doğan olarak bı kadar aldım belki azdır ama bekleyeyim ben bırda🙈😇
superstar_00 Pembekardas iki tane hastane çıkışı alabilirsiniz Onun dışında yeni doğan atletleri var böyle çıtçıtlı zıbınlı küçük onlardan 3 tane alabilirsiniz çok abartılı şeyler almayın çünkü bebekler çok çabuk büyüyor ve aldığınız şeyler hemen küçülüyor çok kullanamıyorsunuz.