Duygucoban asiri ilac yukleniminden tedirgin olmaniz kadar dogal bir sey yok. Rabbim korusun muhafaza etsin evladinizi. Mideniz izin verir ise bir bardak suya 1 corba kasigi kadar ama ev yapimi dogal elma sirkesi koyup icmeye calisin. Sakin o kemal kukreuenler filan market sirkelerini almayin onlar ancak temizlikte kullanilir. Sabahlari bunu icebilirseniz ac karniniza insaAllah sifa verir. Bunun haricinde zencefil cayi. ben bu cayi bulantim mide yanmam reflum icinde kullaniyorum idrar yolu enfeksiyonumda da iciyorum. Bir fincan kaynamis suya yarim cay kasigi zencefil tozu bir kac damla limon. Yatmadan bunu icersen hem mide rahatsizliklarina hem de enfeksiyona biiznillah iyi geliyor. Birde bol su ve mesaneyi asla dolu tutmamak.. Rabbim sifanizi versin, amin...