aslan1905_ ne yazdıysanız ona cevap yazdım başa dönüp yazınızı okursanız ne demek istediğimi belki;) anlayabilirsiniz. Siz beni neden pohpohlayacaksınız ki postu ben mi açtım? Ergen stilinizle laf soktuğunuzu zannetmeye devam edin. Gayet normal bir cevap yazmıştım sizin postunuza ithafen. Üslubunuzdan belli ettiniz kendinizi.. siz de cevap yazmayın ki bana da cevap hakkı doğmasın, daha fazla postunuza yazmayım☺️