nazligiz Her şeye ağlayıp dert ediniyorum herkese sinir olmaya başlıyorum benim gibş durum yaşayan var mı neden böyle 🥺
R-veyda44 Bende aynı vallaha biri birşey dese almıyorum kendi kendime bir daha görüşmeyecegim arayıp sormayacagim doğuma gittiğimde haberleri olmayacak falan diyorum 🥹