Miskinim 37+4 haftalığım kızlar salı günü felan sezeryan olacağım. Gripli alıyorlar mı veya neler önerirsiniz baş ağrısı ve geniz akıntım var
Bella332 Miskinim bende bugün sezaryen için gün aldım. Anestezi doktorum grip.nezle var mı diye sordu bende evet dedim çünkü bende gribim. Grip istemediğimiz bisey ama daha günün var geçer umarım geçmezse yeniden gün oluşturucaz dedi