Aysnragc orkidemm_ hamile misiniz suan? İlaçla destekleyebilirler cok düşük olsun istemiyorlar ben kimyasal yaşarken 12 den birden düşmüştü çünkü ama kimyasal sağlıksız olduğu için tabi
Dugme2 Cozdmr ben 3 gün gecikti öğrendim sonuc 27 çıkmıştı şuan 10 haftalık oldu canım içini ferah tut dinlen
Cozdmr Dugme2 ayy allah bağışlasın ❤️🤲benimde inşallah sağlıklı devam eder. Yarın doktora gideceğim inşallah adet günüm bugündü🥹
Sadeceblog Cozdmr benimde 2 gün önce 19,4 dü bu gün yine kan varmeye gidicem allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Cozdmr Kızlar değerim bugün 33,56 cıkmıs progesteronda 27,55 Beta 5,14 ile öğrendim 2 gün sonra 13,50 oldu yine 2 gün sonra 33,56 refl günüm dündü bukara az artması normal midir
Canimbalim Merhaba bende sizin gibi erken öğrendim değeriniz kaç oldu en son 30 can sonra da yavaş mı arttı
Dileksunaa00 Bende regl den 5 gün önce 4.7 ile ögrendim daha çok erken 2 günde bir kan ver canım deger 2 katına artıyorsa sorun yoktur