Kızlar merhaba ben 11eylülde ovitrelle vuruldum 2 yumurta vardı 19 mm civarı biri çatladı diğerne doktor bişi yapamyoz dedi bende havuc yedim belki dğeri de çatlar diye. Neyse iğne dahil 14. Gün yani 2 gün önce acilde bhcg 5,12 çıktı bugün tekrar baktırdım 13,5 cıktı. Doktoru aradım sekreteri cıktı işte sağlıksız olabilir dedi. Progestoron bunu bize gösterir filan dedi cok umutlanma dedi baya moralim bozuldu . Kaç olmalı değer ya da arasındaki ilişki nedir. Bide regl günüm yarın. Şimdiden teşekkürler