Makbule_199110 Merhaba hanimlar 31 .haftada yaklaştım ve yapılan seker testinden yüksek çıktı neler yapmaliyim doktoruma randevum var 11 inde neler beni bekliyor bilen var mı 4.gebeligim ama şimdiye kadar hiç seker çıkmamıştı