Deletedmom2232 Elifciftci adet sancısı gibi olmadıkça gebelik boyunca olur canım bebek yukarı çıkmaya başlayınca dahada artacak ara ara olur ama sürekli olması normal değil. Ayaklarını sıcak tut üşütme. Gaz oluncada ağrıyor
Elifciftci Deletedmom2232 herkesde olmuyormuş galiba. Doktora danıştım ama çok net bi açıklama yapmadı bana
Deletedmom2232 Elifciftci yok olmaması mümkün değil bebek büyüdükçe yukarı çıkmaya çalıştıkça rahim kasılıyor oda ağrı yapıyor ikinci gebelikte belki daha az olur
Kbrasuer Tamam 30 haftalık hamileyim hale devam ediyo ve sıcak su koyma dogumun erken olur doktorlar tavsiye etmiyo sıcak süt içp yada maden suyu yat soluna yat geçiyo
Zeynebaqazde Cok sukur her keste oluyomus bendede cok oluyo adet sancisi givi 4 haftaligimdan beri simdi 6+5teyiz salim olsunda bu bize yeter cekmeye hazirim bu aciyi ama yinede insan endiseleniyo dimi ama🤕