Arkadaşlar gece yaptığım gebelik testinde sabah uyandigimda silik bir çizgi vardı sabah aynı testten bir daha yaptığımda ise çizgi yoktu bazı kişiler erken gebelik testi yapmam gerektiğini söylüyor sizce 1 gün bekleyip erken gebelik testi mi yapmalıyım yoksa hamile değil miyim fotoğraf ekleyemedim:(