Selamlarrr bir oğlum var birde kızım olacağını öğrendik çok şükür isim konusunda çok kararsızım sizlerinde fikirlerini almak istedim ✨ Oğlumun adı miran ben ona uyumlu olsun diye mira ismini koymak istiyordum ama Ceylin ismide çok hoşuma gitti siz olsanız ne yaparsınız ? Mira Mı Ceylin mi sizce ?