Ada25052025 doktorunuzu dinlemenizi tavsiye ederim. Bende 4 ağustosta düşük yaptım kürtaj olmadım. Doktor kontrolüne de gitmedim korunmadım da hiç adet olmadım. 45 gün adet olmayınca bi doktora göründüm kese gördü kan ver dedi 160tı beta hcg, 2 gün sonra tekrar kan ver yükseliyor mu bakalım dedi 281 çıktı ve sonra değerim düşüşe başladı. Muhtemelen rahim kendini toplamadığı için düşük olucak şimdi. O yüzden bence 1 adet bekleyin derim ben 🌸