12moom Nevrie yani kansızlık olanları doktor sezeryana mi yonlendirmis doğru mu anladım cnm ? Şuan da 37+6 dayım
Nevrie 12moom evet iki türlüde kan kaybı var ama normalde daha riskli buluyor bazı doktorlar. Daha vaktiniz var bence mor lahana, et, kuru yemiş, takviyeler ( kofeini azaltın) 1 haftada bile çok güzel kalkıyor bende 2 aydır hep sınırdayım
Bendiyebiri_ Nevrie bende öyle diyorum canım ve bende kusma ve baş dönmesi tansiyon düşüklüğü geri döndü kusarken falanda bazen kasilmadan dolayı islaniyorum doktoruma söyledim hamilelikte normal diyor ve sürekli kontrole gidiyorum
Fatma-Zehra-gunes- Nevrie ayy kilo konusuna hiç takılma oğlum 3200 doğdu . 36 da gittik doktora 2600 dedi çok kilolu olsa sanki daha da sağlıklı olacak bakışı var çevrede benim annemde kayınvalidemde hep 4 kilo üstü doğurmuş nasıl doğurdunuz anam 😂
Nevrie Fatma-Zehra-gunes- aynenn annem ben 4.5 kg doğurdum daha küçük acele etmesin daha beklesin diyor. Bencede yeterli herkez tosuncuk olarak doğmuyor kiii.. bebişim 2800 bana görede , doktora görede haftası kilosu iyi artık oğluşum ne zaman karar verirse diyorum ama sanki çok beklemeyecek gibi bir his var içimde 🫣😁
Nevrie Malajin17 salı günü kontroldeydim doktor herşey çok normal iyi dedi, kasılmalarım oldunuda söyledim artık doğuma yaklaşıyoruz normal dedi.. bekliyoruz 8 ekim için randevu verdi doğurursan gelmeye bilirsinde dedi 🫣
Nevrie Ayse_nrl65 bencede ondan, daha salı günü doktordayım keyfi yerinde herşey iyi dediler ama gel gör hep orda baskı var.. heralde artık yeri dar geliyor 🤭
Ayse_nrl65 Nevrie ayn ondan galiba hareketlerini canımı acıtıyor artık bende Çarşamba gidcem inslh o güne kalmaz çıkar 😄😄😄
Alinrabia Fatma-Zehra-gunes- bnm de ıkı gundur sırtımla beraber belım kopuyor sıcak su torbasını kac kez koydum yok yanı duzelmıyor
132025 Nevrie bende 37+3 üm 37ye girdiğimden beri karnım sürekli taş kesiyo kasılmalar oluyo ve aşaya çok baskı oluyo uzanınca kendine geliyo ayakta durmak eğilip kalkmak falan iyice sertleşmesine sebep oluyo yarın açıklık kontrolüm var umarım açılma sağlamıştır baya
Nevrie 132025 hadi inşallah bende salı günü gittim ama doktor açıklıkta bakmadı bekliyoruz bakalım. Hepimiz sağ salim kavuşalımm yavruşlarımıza 🥰