Nevrie Kızlar bugün 37+3 olduk sabahtan beri rahmin ön tarafı (idrar torbası) kısmı aşırı ağırıyor, kasılmışta hiç geçmiyor gibi. Sizde durumlar nasıl ☺️
Bendiyebiri_ Nevrie 37+6 haftaligiz bugün bel kasık kalça ve karın ağrısı adet olacakmisimda olamıyorum gibi sürekli giren ağır var kasılmalar çok fazla inancın olsun idrarımı bile fakredemedigim.zamanlae oluyor
Fatma-Zehra-gunes- Nevrie inanılmaz belim ağrıyor dündendir sanki adet olucakmışım gibi uzamıyorum geçmiyor bi tık hafifliyor sadece 37+3
Sumeyye1134 Ben de 36+6 aynı şekil sabah kalktığımdan beri yürümekte zorluk çekiyorum alt tarafımda dehşet bi baskı var
Nevrie Sumeyye1134 bebişte hareketli, hep sağ tarafıma toparlanıyor. Öyle olunca daha çok korkuyorum. Acaba doğum falan olur mu, yakın mı diye 🫤
Nevrie irem88 canım yatmasına, yatıyorum ama geçen hafta nişanda geldi benimki artık daha çok doğum belirtisi mi yada normal mi onu anlayamamak 😄 hem korkuyorum hemde artık gelsin istiyorum 36+5 te nişanım geldi😑
Minejjan 38+6 alt tarafım çıkıp bağımsızlığını ilan edecek gibi 2 gündür yattığım yerden kalkarken dâhii zorlanıyorum göbeğimde düştü bakalım 🥲👣
Nevrie Minejjan benim daha düşmedi ama bazı arkadaşlar düşmedende doğum oluyor deyen var, bende her konuda korkmaya başladım 🫤
Alinrabia Doguralım artık bnde 37+5 im kac kez acıle gıttım yok yok dunde kontrole gıttım doktorum artık kasılmalarını ve sertlesmelerını takıp et dedi
Nevrie Alinrabia bencede nişanda geldi bir haftada oldu salı günü kontroldeydim herşey iyi normal dedi. Kasılmalarımı sordu 1 haftadır var karnım ayakta olduğum sürece ve otururken taş kesiliyor ama gel gör hem doğurmak isteyip hemde çok korkuyorum 🫣
Nevrie Bendiyebiri_ haa işte valla aynı durum bir ara baktım çamaşırımda az ıslak Allahım acaba suyum mu geliyor dedim idrar mı yine panik devamıda yok. Büyük ihtimalle tutamamışımm sanki kafa atıyor oraya, hıçkırık tutuyor gelde korkma şimdi 😄
Maviss718 37+6 im bende tık yok nstte sancıda yok sık idrara çıkıyorum arada çocuk toplanıyor onun dışında bi problemim yok 🥰
Bendiyebiri_ Nevrie bende öyle diyorum canım ve bende kusma ve baş dönmesi tansiyon düşüklüğü geri döndü kusarken falanda bazen kasilmadan dolayı islaniyorum doktoruma söyledim hamilelikte normal diyor ve sürekli kontrole gidiyorum
Maserzek Fatma-Zehra-gunes- benim de aynı şekilde belim geceden beri çok ağrıyor. Ağrısı ara ara dursa doğum sancısı diyecem ama yok sürekli olan bir ağrı. Ve aşağıya baskı yapıyor zor yürüyorum. Duş alıp ağrı kesici aldım sol tarafıma uzanmisim sizde deneyin isterseniz
Nevrie Fatma-Zehra-gunes- benimde aynı yatıyorum iyim, doktor bu hafta artık yuruyuşlere başla dedi ayağa kalktıkça sanki nefesim kesiliyor. Geceleride uyuyamıyorum çok yorgun hissediyorum çok garip geliyor bu son haftalar
Alinrabia Fatma-Zehra-gunes- bnm de ıkı gundur sırtımla beraber belım kopuyor sıcak su torbasını kac kez koydum yok yanı duzelmıyor
Fatma-Zehra-gunes- Maserzek inanılmaz halsizlik var gün boyu uzandım duş alsam belki iyi gelir ama hiç takadim yok
Fatma-Zehra-gunes- Nevrie aynn öyle zaman geçmiyor bi türlü bu ağrılar da anlamsız eğer gerçekten doğum ise şu falan gelsin ki anlayalım yoksa ben anlamam diye korkuyorum sağlıkla vaktinde doğsunlar