Masal2021 benim biraz farklıydı canım 17’sinde yumurtlama gördüm kahverengi lekelerim vardı 29′unda bir gün bir pet dolusu regl gördüm 30′unda olmam gerekiyordu ve sonrasında yine kahverengi kanamaların devam etti ben de bir problem olduğunu düşündüm 2 Eylül’de kan verdim 370 çıktı 2 gün sonra tekrardan verdim 900′lerde çıktı en son verdiğimde de 3000 lerdeydi sonra doktorum Progestan başlattı. Çok şükür kanamalarım da geçti bebeği gördük ama kalp atışı yok daha ben geç fark ettiğim için benim çift çizgim bayağı koyuydu