Merhaba arkadaşlar ben şuan tam 14+5 haftalık hamileyim çok zor bi hamilelik başlangıcım oldu kusmalar,bulantilar,iştahsızlık,tansiyon düşüklüğü, halsizlik hepsini dibine kadar yaşadım
Ama çok şükür şu son 3-4 gündür daha iyiyim
Kusmalarim bitti bulantilar yok diyebilirim
Yani anlayacağınız belirtilerin hepsi teker teker kayboldu
Çok evhamlı bi insanim ama bu kez de korkuyorum bir şey mi oldu olacak mı niye belirtiler kayboldu öyle belim de olsun kasiklarim da olsun ağrı da yok tamamen bitti diyecek kadar azaldi belirtiler sizce boşuna mı evham yapıyorum